stage - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu

stage

Door: stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

20 September 2016 | Denemarken, Rødekro

zaterdag 17 september

eerst in de ochtend de vaste werkzaam heden mee gedaan daarna het grind geharkt met de trekker in de middag zijn we naar een melkfestijn geweest samen met Rene dat was wel leuk om te zien waren ook veel Nederlanders en een jongen uit me klas was er ook die stond samen met zijn stage baas daar ook op een stand. wat was het melk festival voor iets, het was een evenement met allemaal standjes die dingen verkochten op het agrarische gebied en er stond ook vlees vee.

toen waren we om 4 uur thuis hebben we de kalfjes gedaan en nog wat spullen verhuisd van de stal naar het kantoor.

zondag 18 september

in de ochtend weer de vaste werkzaam heden gedaan. daarna ging ik samen met Jochem en Rick ( 2 klasgenoten) naar 2 opendagen in Denemarken dat was erg gezellig en hebben veel gezien 1 bedrijf daarvan was een jersey bedrijf . ook zijn we nog naar de oom van Jochem geweest Bert Kemmere die heeft een boerderij gehad in Denemarken maar is gestopt. toen gingen we eten bij een snack bar en ik had een monster burger op daarna richting huis want moest nog 1,5 uur rijden en moest maandag weer om half 3 beginnen .

maaandag 19 september

in de ochtend moest ik om half 3 beginnen met koeien jagen naar de melkstal en weer terug brengen naar de goede groep daarna heb ik aan school gewerkt tot de middag in de middag moest ik nog het voeten bad klaar maken en de boxen krabben en voer bijvegen en toen was het weer tijd om koeien de gaan jagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

ik ben momenteel op buitenland stage in denemaken in het plaatsje Rodekro,

Actief sinds 10 Sept. 2016
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 6686

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 14 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: