stijn - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu stijn - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu

stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

30 September 2016 | Denemarken, Rødekro

stage

donderdag 29 september

toen ik om kwart over 5 de stal in kwam ben ik eerst gaan voer schuiven en opruimen daarna alle stro hokken in gestrooid toen moesten de separatie koeien nog deels gebeuren dus aan mee geholpen.
in de ochtend heb ik nog de kuil plaat schoon gemaakt want daar moest een kuil komen te liggen die over gekuild was omdat er mais in moest. Later in de middag moest ik koeien jagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

ik ben momenteel op buitenland stage in denemaken in het plaatsje Rodekro,

Actief sinds 10 Sept. 2016
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6633

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 14 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: