stage - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu

stage

Blijf op de hoogte en volg Stijn

24 September 2016 | Denemarken, Rødekro

woensdag 21 september

Vroeg in de ochtend begonnen we met de vaste werkzaamheden. Rond 8 uur gingen we ontbijten en het was zelf gebakken brood. daarna moest ik een groot stro hok uit mesten in de nieuwe stal en weg brengen naar de mest hoop. in de middag hebben we nog plastic gehangen in de sleef silo voor donderdag want dan komen ze hakselen. einde van de middag beging avond koeien gejaagd.

donderdag 22 september

eerst de vaste werkzaamheden en daar na heel de dag mais gehakseld
tot dat de silo vol zat.

vrijdag 23 september

vrijdag eerste werk de kuil onder gedekt en daarna heel de dag avond mais gereden.

zaterdag 24 september

toen hebben we heel de dag mais gereden silo 4 moest helemaal vol en we reden met 6 karren dus alle percelen op afstand eerst gek