reisverslag 14-9-2016 - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu reisverslag 14-9-2016 - Reisverslag uit Rødekro, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu

reisverslag 14-9-2016

Door: stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

14 September 2016 | Denemarken, Rødekro

zondag 11 september

moest ik eerst koeien jagen om half 3 tot 8 uur daar na gegeten en even gaan slapen toen gingen we samen met Rick en Jochem naar Sam zijn stage bedrijf was erg gezellig en interessant die mensen van het stage bedrijf van sam hadden er ook een pannekoeken huis bij daar hebben we gegeten en toen naar huis gegaan.

maandag 12 september eerst de vaste werkzaam heden gedaan in de ochtend dat is meestal bij mijn rest voer opruimen de stro hokken vol blazen met stro en propyleen geven aan een aantal koeien. na het eten kwam de klauw bekapper ongeveer 60 koeien gedaan die droog moesten of na 100 dagen in lactatie waren. na het middag eten stro omgerucht en koeien gejaagd

dinsdag 13 september eerst weer de vaste werkzaamheden daarna 2 hokken uitgemest met de shovel en in de middag stro gereden en nog vaste mest bij de droge koeien in gereden.