stage - Reisverslag uit Branderup, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Branderup, Denemarken van Stijn Strien - WaarBenJij.nu

stage

Door: stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

05 September 2016 | Denemarken, Branderup

beste lezers, maandag 5 september

ben maandag aangekomen in Nederland om 6 uur vertrokken en kwamen hier rond half 3 aan reis was goed verlopen niet heel erg veel file gehad gelukkig, mijn eerste in druk van het bedrijf was al gelijk goed toen ik de straat in reed zag er allemaal mooi uit, toen eerst koffie gekregen en rondje gelopen over het bedrijf met Rian en Jochem dus heb het wel naar me zin hier goed weer ook wel druk nu met van alles maar dat is wel leuk vandaag en gisteren stro gereden en vanochtend de koeien moeten jagen.
ik slaap op de kamer naast André de zoon die nog voor het grootste deel van het jaar in Nederland woont en werkt, deze kamer is er voor als er jongens in het weekend blijven slapen in kunnen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stijn

ik ben momenteel op buitenland stage in denemaken in het plaatsje Rodekro,

Actief sinds 10 Sept. 2016
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 6644

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 14 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: